Wist u dat GMP+ International een Helpdesk heeft? In deze nieuwsbrief lichten wij graag toe wat deze Helpdesk allemaal doet en welke voordelen dit voor u heeft.
GMP+ International heeft een Helpdesk om u snel te helpen als u inhoudelijke vragen over GMP+ certificering heeft. Wij willen u graag van nuttige informatie voorzien, die u verder helpt.
Daarnaast analyseren wij de soorten vragen die binnenkomen. Op deze wijze krijgen wij inzicht in uw problemen en kunnen wij u gericht helpen.
Wat hebben we al voor u bereikt?
Sinds het opzetten van de Helpdesk zijn er enkele nieuwe GMP+ documenten gepubliceerd. Met name het document GMP+ D3.5 Waar begint GMP+ FSA certificatie? en GMP+ D3.6 Starten met GMP+ helpt bedrijven die bezig zijn met hun certificatieproces. U vindt deze en alle andere FAQ documenten hier op onze website.
Ook is er intern meer informatie beschikbaar over de soorten vragen die worden gesteld. De Helpdesk ondersteunt andere afdelingen door informatie te delen en problemen zichtbaar te maken. De afdelingen reageren hierop door nieuwsbrieven te publiceren of voorstellen te maken om documenten aan te passen.
De GMP+ Helpdesk is er voor alle vragen omtrent de GMP+ documenten in de A, B en C reeks. Daarnaast helpt de Helpdesk bedrijven die bezig zijn met GMP+ certificatie of die informatie willen over de mogelijkheden voor certificatie.
Maar ook voor vragen over uitwisselbaarheid, Feed Support Products (FSP) en de GMP+ Monitoring Database kunnen bedrijven terecht bij de Helpdesk.
De doorlooptijd van de vragen is gemiddeld 2 dagen. Dit komt doordat de Helpdesk veel vragen zelf beantwoord, maar daarnaast ook weet waar en bij welke GMP+ medewerker een antwoord te vinden is. Hierdoor wordt er efficiënter gewerkt en dit heeft een positief effect op de doorlooptijd.
De Helpdesk is te bereiken via het contactformulier op de GMP+ website. Daarnaast is de Helpdesk telefonisch te bereiken via +31 (0)70 307 41 44.