Projecten aangescherpt na input klanttevredenheidsonderzoeken

maandag 30 maart 2020

Wij vinden de mening van onze klanten erg belangrijk. Samen met onderzoeksbureau Satius B.V. hebben we in 2017 en eind 2019 twee onafhankelijke en objectieve klanttevredenheidsonderzoeken (KTO) uitgevoerd om te weten hoe u onze producten en diensten ervaart en hoe we verbeteringen kunnen doorvoeren.

In 2017 hebben we een eerste KTO uitgevoerd, een zogeheten nul-meeting. Daar is een actieplan uit opgesteld met verbeteringen. Dit hebben we vervolgens getoetst bij klanten met een een-meeting. Met behulp van online enquêtes en persoonlijke een-op-een interviews konden de Nederlandse en Duitse klanten vragen beantwoorden over hun ervaring met GMP International. 

Verbeterplan

In het verbeterplan zijn diverse acties gedefinieerd, om onze producten en diensten nog beter te laten aansluiten op de behoeften van onze klanten. Meerdere projecten zoals #ProjectGMP+2020, digitale examinering en kennisdeling zijn n.a.v. het verbeterplan aangescherpt.

Het verbeterplan is door het Management Team goedgekeurd en verkrijgt daarmee draagvlak. Met het implementeren van het verbeterplan stopt het echter niet. We blijven actief bezig met doorvoeren van acties om de dienstverlening te blijven verbeteren.

Wij danken iedereen voor hun medewerking en hopen in de toekomst, dankzij jullie mening, onze producten en diensten te blijven verbeteren.